Frequently Asked Questions

Ja hoor, wij herstellen ook computers die bij andere winkels aangekocht zijn.

Neen, een offerte is volledig gratis en vrijblijvend.

De offerte zal steeds volgende informatie bevatten :
- de prijs van het artikel
- leveringskosten
- installatiekosten (indien je gekozen hebt voor een basic of comfort-installatie)
- verwachtte leveringstermijn

Wij verkopen zelf geen smartphones maar helpen je graag verder met de configuratie ervan.
Zeker als je gebruik maakt van clouddiensten (iCloud,  Outlook, Gmail, ...) is de beslissing om je mails, documenten of foto's ook beschikbaar te maken op je smartphone (of tablet) snel genomen.

Lijkt het allemaal wat complex ? Geen probleem. Wij doen de nodige instellingen en leggen je uit hoe je ermee aan de slag kan.

Neen. Sommige winkels rekenen onderzoekskosten aan maar pc-explore doet dit niet.

Wij onderzoeken het probleem en maken gratis een offerte. Als je niet wenst in te gaan op de offerte en dus het toestel niet wil laten maken, dan kan je het toestel gewoon terug meenemen, zonder kosten.


Still have a question?

We will gladly help you!